Runny Bunny - Console Edition
Get ready for a fast and furry twist on puzzle action in side-scrolling pixel art platforming style! Play as a frantic little bunny as you dash between floors, walls and ceilings collecting power dots and yummy carrots. Mazelike stages will take you from grassy wilds to twisted caverns and deadly laboratories. The bunny moves in lightning quick straight lines and clings to walls and ceilings, but you’ll still need to strategically maneuver him around traps and enemies to keep him safe from harm. Find keys to unlock doors, dodge laser beams, avoid roving robots and more! Can you survive all 100 levels?