IllFonic PublishingAction & adventure
Pre-order content includes: 1 Week Advance Access 2 Human Cosmetics (Shower) 1 Klown Skin (Junksuit 1/5) 1 Klown Character (Slim) Digital Deluxe Content Includes: 2 Human Characters(Mike & Debbie) 2 Klown Skins (Junksuit 2/5 & 3/5) 1 Movie Klown Skin (Bibbo) Digital Soundtrack Digital Art Book Killer Klowns from Outer Space: The Game is an asymmetrical multiplayer horror based on the iconic ‘80s film. In the battle between Killer Klowns and citizens of Crescent Cove, team up and use your wits to harvest humans or save them from the alien invasion! Crescent Cove is a sprawling arena for these unique multiplier fights between Klowns and humans – boasting various locations, and various tactical opportunities for both teams. Killer Klowns from Outer Space: The Game provides a unique approach to hide-and-seek gameplay, customization, PvPvE, and dynamic objectives leading to multiple match results. This game evolves the online horror formula in new ways. Take on the role of the iconic Killer Klowns – cooperate in a team of three players, utilize unworldly abilities, hunt humans with zany weapons, and plan your alien invasion to harvest the population of Crescent Cove successfully. Fight back as a team of seven brave citizens of Crescent Cove – explore the city for valuable loot and weapons, avoid getting captured by Klowns, and try to survive the alien invasion.