Eventide 3: Legacy of Legends
Step into the shoes of Mary Gilbert - world renowned botanist and guardian of Fern Flower - to once again explore the mythical realm of Slavic fables. Travel to forgotten flying islands among the clouds to stop an evil sorcerer and gain the favor of a thunder god. Save your kidnapped brother and prevent a catastrophic flood caused by the conflict between humans and the ancient Clouders.