Virtua Fighter 5 Final Showdown
Reignite your inner fighter and prepare for the ultimate showdown!Virtua Fighter 5 Final Showdown is the definitive version of the Virtua Fighter 5 series that incorporates all the enhancements SEGA has rolled out since 2007 with some brand new features.