Customisation Bundle 2
The items in this Customisation Pack Bundle are also available as individual character Customisation Pack. Please be careful not to purchase the same contents twice. This bundle includes customisation items for 10 characters; Pai, Lau, Jacky, Jeffry, Shun, Lei-Fei, Vanessa, Goh, Eileen and T-Arashi! Once downloaded, the items can be accessed via the TERMINAL menu.