REMATCH - ELITE EDITION (Pre-order)
Pre-order the Rematch Pro or Elite Edition now and lock in your place on the pitch where the action never stops. Exclusive Pre-order Bonuses: - 72h Early Access: Be first on the field, available with both Pro and Elite Editions. - "Adopter" Hat : To thank you for your support and belief in us from the start, a nod to our community, available across all editions. Rule the game with the Rematch Elite Edition, where excellence meets exclusivity. - 2 x Captain Pass Upgrade Ticket – Double the rewards, double the swag. - Glitcher Trainers – Step into the future with every stride. Who says errors can't be aesthetic? - Blazon Augmented Reality Cage – Brings each match to life with a vibrant blazon display that celebrates every goal. - Blazon Cap – It's more than just a cap—it's a declaration of status, identity, and conviction.