R6 Membership – 1 month
Elevate your Rainbow Six Siege experience by joining the Membership and unlock exclusive bundles, packs, and other add-ons! On top of the Premium Battle Pass with ten free levels, free Alpha and Delta Packs, and one event pack per event, you get an exclusive and time-limited 3-step Legendary Operator Bundle. Three sets will be given per season with one set per month, each more animated than the last. Auto-renews unless canceled; cancellation effective immediately. Terms and age restrictions apply.