Monster Energy Supercross 25 - Ultimate Gear Pack
Give your Supercross experience a touch of style with the Ultimate Gear Pack: customize your bike and riding gear with standout pieces that bring attitude and personality to every race! This pack includes: - 1 Helmet Bell Fasthouse Smoke Bomb - 1 Pair of boots Alpinestars Tech 10 - 1 Pair of goggles Fox Main Image Cosmo - 1 Suit FLY Racing Kinetic - 1 Livery SKDA ROADKILL applicable to all 4-stroke bikes This DLC is included in Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.