Monster Energy Supercross 25 - Season Pass is here to make your jump higher and higher! As soon as they become available, you'll get: - 1 full-gas Experience Multiplier to get the most out of every race - 1 set of customization items to personalize your gear - 10 additional 2-stroke bikes to drift across the dirt - 3 new SMX tracks.