Monster Energy Supercross 25 - SMX World Championship Final
Seize glory at one of the most iconic drag strips in the United States: The Strip at Las Vegas Motor Speedway in Las Vegas, Nevada (USA). Race on a track that combines the best of Supercross and Motocross for the most important moment of the SMX World Championship: the Final! This DLC is included in Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.