Hidden Cats in Paris
Meow meow meow mes amis! Cats, kittens, kitties and other fuzzballs are hidden all around the Parisian landscape, each waiting to be found! Take a relaxing stroll around Paris – every cat you spot brings its unique splash of colour into the scenery, and finding them all will fill the city with life! Features: - A huge Parisian landscape to find cats on; - Two game modes, one harder than the other; - Special unlockable places… filled with kittens! ^.^ - A relaxing atmosphere that anyone can enjoy!