Code HorizonSimulation
Gold Mining Simulator Ultimate Bundle GOLD MINING SIMULATOR – Make your dream of striking gold a reality! Start from scratch with just a few dollars in your pocket and work your way up to becoming a millionaire. Use a variety of heavy machinery like excavators, drills, bulldozers, and more to uncover riches hidden in fully deformable terrain. Explore a vast, detailed world with four unique mining claims, each with its own secrets to uncover. Upgrade your equipment, invest in better wash plants, and maximize your profits. Experience the thrill of realistic gold mining operations, where every decision impacts your success. MINI MINING MACHINES DLC – Scale down the action but keep the excitement! Take a closer look at mining with highly detailed mini machines designed for intricate operations. Perfect for tight spaces and precise work, these new tools will revolutionize your mining strategies. Discover specialized machinery that adds a new layer of strategy to your mining adventure. Enjoy even more customization and efficiency as you dig deeper into the gold mining experience. Unleash your inner prospector and dominate the world of gold mining! Some parts of this bundle may require manual installation (Manage Games and Apps).