Candivity: Complete Edition
You're about to dive into a sugary adventure! Combine sweets, and prepare yourself for a sugar overload! NEW VERSUS MODE! Race to merge the biggest candy while using clever tactics to slow down your opponent. Unleash tricky power-ups, and prove who’s the ultimate candy master! Gather extraordinary powers that can save you from any sticky situation. Mix them up, and you might create something even more powerful! Features: - 6 maps with crazy mechanics! - 47 characters, 27 hairstyles and 54 accessories! - Online leaderboards to show off your skills! - Co-op mode for testing your teamwork! - Versus mode to sabotage your friends! - Awesome, game-changing power-ups! - Fully customizable name and character - An adorably sweet aesthetic Journey through worlds full of surprises. Each has its own set of challenges. Can you master them all and merge the largest sweet? Sweeten your day with a new high score!