Candivity: North Pole DLC
Dive into a winter wonderland where merging holiday-themed treats leads to enchanting surprises! With this DLC, you'll unlock: - A new North Pole map, with brand new christmas ornaments to merge! - 5 cute reindeer characters in various colors, spreading holiday cheer! - 3 festive hats to customize your character: Santa's hat, an elf hat, and reindeer antlers. - 6 special holiday accessories including a reindeer nose, Santa’s beard, a gift sack, and more! Join the holiday fun, score big, and discover the magic of merging!