Builder Liquidator Bundle
BUILDER SIMULATOR: Builder Simulator is the perfect game for those who want to build a house, from the ground up, one brick at a time. On easy, the game will guide and teach you by showing you full instructions, but on hard you will get no help - instead rely on your builder skills and make everything yourself. Chornobyl Liquidators: Chornobyl Liquidators is not a fantastic tale of exploring the Zone. It's a story about real people facing a real threat — the CNPP disaster. Invisible radiation, KGB, difficult moral choices... Do you have enough courage and strength to take on this challenge?