RollerCoaster Tycoon Adventures Deluxe
The best-selling roller coaster simulator for console just went Deluxe! You will find 80 new rides and attractions, including some new seasonally-themed rides, bringing the total number to a whopping 200! The new, modernized interface looks amazing and makes it easier to build your park using terrain from four environments, including alpine mountains, desert canyons, jungle tropics and even a lunar moonscape. RCT Adventures Deluxe is an all-ages treat for players who love theme park simulations and fans who like to build coasters. The intuitive coaster builder lets you create wild, death-defying coasters that twist and turn, swoop and swirl. Three in-depth game modes mean countless hours of gameplay, including Adventure Mode, Scenarios Mode, and the open Sandbox Mode.