Super Mining Mechs
Grav dybere, stærkere og hurtigere, mens du kæmper om at gøre krav på naturressourcer i en ny verden! Gør dig klar til et underjordisk eventyr! Jorden er løbet tør for naturressourcer, og det er op til dig at finde alternativer. Rejs til en anden planet, og udforsk undergrunden i din minedriftsmaskine. Gennemfør missioner for at låse op for nye dele, eller sælg dit bytte for kontanter. Super Mining Mechs er et side-scrolling action-spil med ressourcestyring og sim-elementer. Når du graver tunneller gennem jorden og finder malm og andre ressourcer, kan du sende dem op til overfladen for at opfylde dine minedriftsmål. Lås op for nye udgravningssteder på planetkortet, efterhånden som du bevæger dig fremad. Udforsk nye dybder, indsaml alle elementerne, gennemfør missioner og opgrader din maskine for at grave hurtigere og bære flere samleobjekter! Inkluderer den særlige historiekampagne "Toxic Treasures".