Submarine Survivor
Behersk havene, tæm det, der ligger nedenunder, og overlev for at udforske en anden dag! Gør dig klar til at dykke ned i havets dybder, møde frygtindgydende havdyr og indsamle oplevelseskrystaller i det roguelite actionspil Submarine Survivor! Når du står over for det store blå hav, skal du opgradere dine ubåde med forskellige kombinationer af våben og chips for at blive Havets herre. Submarine Survivor balancerer udforskning med meget tilpasselig kamp på tværs af 2D-kort fyldt med missioner. Brug dine forskellige våben til effektivt at afværge fjendtlige mods, mens du gennemfører kortmål, der alle kulminerer i en blodpumpende boss-kamp! Juster sværhedsgraden med modifikatorer, der ændrer, hvordan spillet spilles, tjen passive opgraderinger med forskning, håndværk udstyrsgenstande og læg strategien undervejs. Efterhånden som du kommer videre, får du adgang til nye ubådsmodeller, som du kan bruge til at udbygge din flåde.