Moonbringer
Moonbringer er et shoot 'em up, der blander en top-down actionshooter med roguelite-elementer. Styr et skib med auto-fire gennem tre verdener, og mød bølger af forskellige fjendetyper og bosser. Skyd dem ned, saml alt det loot du kan, og når du dør, bruger du dine ressourcer i dit skill tree til at låse nye evner og opgraderinger op, der gør dit skib stærkere. Forvent ting som en fury-bar, der udløser berserk mode, power-ups med nye skudtyper, støtteenheder der kæmper ved din side, perks der giver mere skade og angrebshastighed, og meget mere. Du behøver ikke vælge én ting. Du kan få det hele.