Shadow Labyrinth
Shadow Labyrinth er et 2D action-platformspil og en genre-forvridende omskrivning af den ikoniske PAC-MAN. Som Sværdkæmper Nr. 8 bliver du vækket af en svævende gul kugle, PUCK, på en mystisk planet, som skjuler relikvier fra tidligere krige, og du er blevet udvalgt til at tjene kuglens vilje. For at overleve må du opdage mange hemmeligheder, drive rov på dine fjender og forvandle dig til et superrovdyr i din søgen efter dit sande mål. Udforsk en verden fyldt med hemmeligheder Gennemsøg levnene efter en ældgammel intergalaktisk krig, som startede længe før din ankomst, og opdag nye kræfter og evner. Brug disse nye kundskaber på din rejse igennem en fremmed verden mens du kæmper imod farlige væsener og udviklede uhyrligheder. Forvandl dig til et superrovdyr Gør dig til en mester i flydende kampstil og kombiner kraftfulde kundskaber for at skabe din helt egen spilstil. Udnyt forskellige spilstile til at overrumple dine fjender og fortære dem i din jagt på at udvikle dig fra bytte til superrovdyr. Accepter dit sande mål Slå dig sammen med PUCK, og dyk dybt ned i den fremmede verdens labyrintagtige mysterier. Opdag sandheden bag din tilstedeværelse i denne verden, hvad PUCKs hensigter er hvorfor den valgte dig...