Shadow Labyrinth - Original Arcade SFX
Dette DLC gør, at du kan ændre lydene i spillet fra MINI-PUCK mode til de originale PAC-MAN lydeffekter. *Du kan ændre denne indstilling igennem indstillingsmenuen.