Pizza Tycoon
Lav en pizza ingen kan sige nej til! Der er mange nye toppings i det økonomiske simulationsspil Pizza Tycoon. Arbejd dig op igennem en udfordrende kampagne fra en simpel pizzabager i Roms gader til ejeren af verdens mest succesrige pizzakæde. Vis dine konkurrenter hvordan man sælger pizza, og skab en unik smagsoplevelse for dine kunder hver gang de besøger en af dine restauranter. Det er op til dig om du vil bruge målrettet markedsføring og gode pizzaer i stilfulde restauranter eller krydre sovsen med sabotage og vold. Det er tid til endnu en gang at give verden lækre pizzaer og sætte nye standarder for god smag.