Maniac
Velkommen til Maniac, hvor kaos bare venter på at blive sluppet løs. Maniac er en tilbagevenden til tiden med de originale GTA'er, hvor kaos herskede. Med et arsenal af oplåselige figurer, våben og en verden i konstant forandring. Prøv ikke at blive busted! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ er det muligt at komme til at se det? GTA møder Vampire Survivors med et strejf af Fast and the Furious for at skabe et helvedes kaotisk rod! Føler du dig ikke skør nok? Så har vi dig! Med et arsenal af demokrati lige ved hånden, fra highjacking af bulldozere, busser, politibiler, kampvogne og mere til, er der masser af ødelæggelse! ⠀⠀ Seks psykopater med et utal af færdigheder, udstyr, der kan låses op for, og køretøjsopgraderinger, der alle bare venter på at blive sluppet løs Nogle af de karakterer, du kan legemliggøre: -Enmorderisk klovn - Enarbejdsløs, beruset julemand - Enkokainpåvirket mægler - En sød lille pige Man kan ikke sige Maniac uden at have et system, der er klar til at levere ren ødelæggelse og kaos! Med syge afvigelser fra kørefysikken til kædereaktioner, der er klar til at eksplodere, er verden dynamisk og i konstant forandring. Alt dette bakkes op af en aggressiv AI, der er fast besluttet på at fange dig, så bliv ikke BUSTED! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀jOIn iN on the MaYHeM and rEaCh the HiGheSt LeVeL!