Bloodshed
Bloodshed er en spændende fusion af roguelite-elementer, retro-grafik og overlevelsesskydespil med hektiske kampe: Nedkæmp endeløse horder af udøde, tjen erfaringspoint, og opgradér dine evner og våben i en kamp for at overleve natten. Selv efter døden beholder du dine hårdttjente penge, der kan byttes til vedvarende forbedringer og skjult indhold, så du kan nå længere i det overordnede spil. Modstå truslen fra den onde Kult, hvis medlemmer arbejder på en skummel plan om at genoplive en ældgammel gud og forårsage apokalypsen. Kæmp mod endeløse kultister, udøde, dæmoner og nattens andre skabninger, og send dem (tilbage) til deres endeligt! Hver fjende er en unik udfordring, der kræver sin egen strategi – og du må hellere skynde dig at blive klar, for de kommer i massevis! Bloodshed har et væld af spillerfigurer, der hver har deres egne evner og spillestil, så du kan skræddersy din spilleoplevelse. Med et stort udvalg af våben og evner til rådighed kan du eksperimentere med forskellige kombinationer for at finde den ideelle overlevelsesstrategi. Med lidt held og den rette strategi kan du modstå mørkets horder! Døden stopper dig ikke. Vedvarende opgraderinger, skjult indhold og fortsat forbedringer er en del af Bloodshed, hvor du kan bruge dine hårdttjente penge på permanente opgraderinger. Du kan også gennemføre valgfrie mål for at låse op for nye evner og spilfunktioner, så hvert run bringer dig dybere ind i Kultens dystre verden. Fængslende skydespil: Oplev tempofyldte, intense auto-skydekampe i forskellige biomer Vælg mellem forskellige figurer: Spil som forskellige helte, der hver har deres unikke styrker, svagheder og særlige evner. Omfattende arsenal: Opdag og opgradér et stort udvalg af våben og evner for at lave den ultimative kombination Permanent opgraderingssystem: Gør hele tiden fremskridt ved at låse op for permanente figuropgraderinger, der øger spillets levetid Dynamiske horder af fjender: Kæmp mod fjender, der tilpasser sig og har unikke evner og angrebsmønstre. Kæmp mod fjendens eliteenheder, hvor du kan vinde endnu mere loot! Retro rock n' roll: Nyd den pixelerede Boomer Shooter-grafik og de meget dynamiske mekanikker, der giver glidende bevægelser. Fordybende soundtrack: Dyk ned i Bloodsheds stemningsfulde verden med et adaptivt soundtrack, der intensiverer spillets handling. Blodig kamp: Mæsk dig i de blodige effekter og den tilfredsstillende kamp i hvert slag. Skift mellem skydeindstillinger: Brug auto-shooting for en oplevelse, der er mere overlevelsesbetonet, eller "skift til manuel ild" for at sigte og skyde selv!