Section 13
Section 13 er et roguelite twin-stick shooter, der kan spilles solo eller i en gruppe på op til 3 spillere i online eller couch co-op modes*. Som agent for S2P Corporation er det op til dig at undersøge en krise på det mest tophemmelige anlæg i en virksomhed, hvis hele formål er at er at holde på hemmeligheder. KONSPIRATIONER AT AFSLØRE Træd ind i skoene på agenterne Red, Boy Scout, Beaker og Scalpel, mens de kæmper for at afdække de begravede hemmeligheder i Section 13 ... og løse et par af deres egne personlige mysterier. Indsaml data om paranormale enheder, der går amok, og find ud af, hvad det hele har med dig at gøre. DYK NED I MØRKET ALENE ELLER SAMMEN Da et indeslutningsbrud på Omeganiveau sætter et uofficielt firma i lockdown, er det op til et lille team af undværlige bønder at komme til bunds i det. Bogstaveligt talt. Tag fat på missionen alene eller med op til to holdkammerater. Og med valgfri friendly fire er det op til dig, om du vil have en mere tilgivende oplevelse eller kaotisk sjov med vanvittige våben. SPÆNDENDE TWIN-STICK-AKTION PÅ DEN MÆRLIGSTE ARBEJDSPLAD NOGENSINDE Som en Tier-1 paranormal indeslutningsfacilitet er Section 13 fuld af unikke farer, og det er op tildig at overvinde dem med hurtig forstand og reflekser. Tim dine undvigemanøvrer og genladninger for at være et skridt foran en horde af sultne monstre. Med ryggen mod muren? Spring af med en særlig evne ... eller grib et nærkampsvåben og slå dig vej ud. Men hold øje med dit Fear-niveau, ellers risikerer du et invaliderende panikanfald midt I missionen! BANEBRYDENDE VÆRKTØJER AT MESTRE Tilføj lidt krydderi til hvert løb med våben, der kan låses op for (og tilpasses), synaptiske forbedringer, der ændrer gameplayet, og selvfølgelig rekreative genetiske ændringer. (Nogle bivirkninger kan forekomme). Brug særlige evner og unikke taktiske genstande til at overliste vrede kryptider, navigere gennem en række skiftende niveauer og trænge dybere ind i basen for hvert forsøg. Mellem dødsfaldene låser du også op for vedvarende opgraderinger, der ændrer din måde at spille på og radikalt ændrer dine chancer for succes. * Online co-op understøtter ikke crossplay. Alle spillere i en co-op-session skal være forbundet på samme måde: online co-op eller couch co-op. Det er ikke muligt at blande online og couch co-op.