Guacamelee! 2
Slåskampe har aldrig været smukkere! Den længe ventede efterfølger til platforms-kæmpehittet er kommet: Guacamelee! 2 bringer Luchador Juan Aguacate tilbage fra sin pension i et spændende nyt Metroidvania-agtigt eventyr, hvor han må møde sin største udfordring til dato — en, der truer med at rive selveste Mexiverset fra hinanden! Udforsk en enorm håndlavet verden, der er inspireret af mexicansk kultur og folklore, som er fyldt med kække nye fjender og særlinger (og et par gamle venner!). Lær et stort repertoire af knogleknusende wrestling-manøvrer, så du holde skelethorderne stangen og gennemføre vanskelige platformsudfordringer ... og var der nogen, der nævnte en Chicken Illuminati? Bestemt ikke os!