Aggelos 2
Aggelos 2 er et eksplosivt action-platformspil, hvor lynhurtig kamp, præcist platformspil og to verdner, der er hinandens modsætninger, kolliderer. Som en Aggelos, den højeste orden af engle, er du udvalgt af Balro til at begive dig gennem kongeriget Lumen, den øverste lysguds rige. Men da Lumen er under belejring og guderne står over for et nært forestående nederlag til mørkets hær, er du tvunget til at påtage dig en ny skyggeskikkelse for at overleve kaosset i både det lyse og det mørke rige. Selvom din engleside foretrækker en langsommere, disciplineret tilgang, er din dæmonskikkelse meget adræt, aggressiv og fuld af mørke kræfter. At beherske skiftet mellem begge skikkelser er afgørende for at overleve, og kun ved at balancere orden og kaos kan du gøre dig forhåbninger om at overvinde frygtindgydende fjender, dødsensfarlige forhindringer og udfordrende gåder, som du møder på din vej.