Zombie Army 4: Dead War
Hitlers horder er tilbage og klar til flere slag i dette gysende skydespil fra skaberne af Sniper Elite 4! Afskyelige, okkulte fjender, episke våben og en rystende, ny kampagne for 1-4 spillere venter i 1940'ernes Europa, mens du kæmper for at frelse menneskeheden fra den udøde dommedag! Modstandsbevægelsen har overvundet zombie-Hitler og forvist ham til helvedes dybder – men de døde rejser sig igen med endnu større sult end før! Fortsæt den alternative historiske fortælling i Zombie Army-trilogien med nye, enorme baner, og afslør en dyster plan, der fører Survivor-brigaden på tværs af Italien og videre endnu! Oplev genre-definerende ballistik, opbyg lige den kriger, som passer til dig, og lær at beherske ildens, lynets og den guddommelige essens' styrke, mens du opgraderer dine våben, så du bliver klar til at nedkæmpe de døde. Når horden omringer dig, kan du flå dem i stykker under forbedrede nærkampe og med kød-flænsende kampbevægelser!