Predator: Hunting Grounds
Jagt eller bliv jagtet i dette asymmetriske multiplayer-skydespil, hvor mand møder Predator. Som del af et Fireteam skal I gennemføre missioner, før Predator finder jer. Eller være Predator og jagte dit bytte. Vær Predator – Jagt modstandernes Fireteam, og brug dødbringende rumvåben til at nedlægge dit bytte. Nå hen til helikopteren – Gennemfør udfordrende missioner og undslip som del af et Fireteam med fire personer. Brug både menneske- og rumvåben – Fireteams kan bruge et højteknologisk arsenal, og Predator giver adgang til dødbringende teknologi som den skuldermonterede Plasma Caster, Combistick og meget mere. Predator: Hunting Grounds – Feral Predator En titan i jagten på det mest udfordrende og brutale bytte på enhver planet, den finder. Via udforskning og opdagelse har denne Predator udviklet et unikt beskyttelses- og våbenarsenal for at blive en ægte elitejæger.