Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladiator: Denne Yautja blev inspireret af det vilde spektakel i gladiatorarenaerne og blev fascineret af krigernes vildskab og tilpassede deres taktik og rustning, så den afspejlede hans byttes styrke. Hans fjender stod aldrig over for den samme jæger to gange, da han tog deres evner og stil til sig som sin egen. Trefork: Et specialfremstillet tredelt spyd, som giver lidt mindre kraft ved nærkamps og lidt mindre kastekraft til fordel for bedre håndtering og bærbarhed, hvilket gør det muligt for brugeren at bære flere treforke på én gang.