Predator: Hunting Grounds – Wolf Predator DLC Pack
Denne Predator har nedlagt flere Xenomorphs og sågar en Predalien, så den har bevist, at den er en af de mest dødbringende trusler, dine fjender nogensinde vil møde i kamp. Nu kan du blive en mesterjæger med den nye Wolf Predator DLC-pakke. Denne DLC-pakke indeholder Wolf Predator-luksusklassen.