Zombie Army 4: Crossbow Pistol Bundle
Nogen gange er det eneste, du har brug for, noget præcist og kraftfuldt! Armbrøst-pistolen er lille, dødbringende og affyrer bolte så hurtigt, at dine fjender ikke har tid til at reagere. Til de øjeblikke, hvor du bare vil skyde en fjendes legemsdel af og spidde dem til væggen! Denne våbensamling indeholder: - Armbrøst-pistol - 2 amuletter (Crossbow Bolt, Ornate Egg) - 2 Bespoke-våbenskins (Carved, Ornate)