Zombie Army 4: Solid Gold Weapon Skins
Da den døde krig har reduceret gulds værdi til det rene ingenting, har de overlevende fundet på noget nyt at bruge det til. Udslet de udøde med et strejf af stil! Tilføj et fantastisk gyldent skær til dine våben med disse udsmykninger*. *Udsmykninger kan bruges på alle våben, som er med i grundspillet og er ikke kompatible med DLC-våben.