Zombie Army 4: Crossbow Rifle Bundle
Dødbringende præcision, roligt sigte! Med de tilfredsstillende slagkraftige bolte vil hver eneste træffer fra denne armbrøst-riffel slynge dine fjender baglæns, samtidig med at de flænses i stykker af lynhurtige pile! Denne våbensamling indeholder: - Armbrøst-riflen - 2 amuletter (Helm, Rebellion Coin) - 2 Bespoke-våbenskins (Toy, Ornate).