WWE 2K23 til Xbox One
Udvidede funktioner, smuk grafik og den ultimative WWE-oplevelse. Træd ind i ringen med en dyb liste af WWE Superstars and Legends, inklusive Roman Reigns, "American Nightmare" Cody Rhodes, Ronda Rousey, Brock Lesnar, "Stone Cold" Steve Austin og mere! 2K SHOWCASE: INTERAKTIV SPORTSDOKUMENTAR Spil gennem de vigtigste øjeblikke og hårdeste modstandere i John Cenas 20-årige WWE-karriere. Og i en franchise-first skal du påtage dig rollen som hver enkelt teltmodstander - nogle af WWE's største nogensinde - mens du sigter mod at nedkæmpe Mr. Hustle, Loyalty og Respect. DET ER WARGAMES Fanfavorit og action-spækkede WarGames gør sin debut i WWE 2K23, og leverer blodpumpende 3v3 og 4v4 multiplayer-kaos indeni to side-by-side-ringe, omgivet af et dobbelt stålbur! DIT SHOW, DINE VALG Med MyGM kan du tage tøjlerne til et ugentligt show og konkurrere mod rivaliserende general managers om brandets overherredømme. Nu med flere GM'er at vælge imellem, yderligere showmuligheder, flere sæsoner, udvidede kampkort og flere kamptyper for op til 4 spillere. DU HAR ALLE KORTENE Saml og opgrader kort fra WWE Superstars and Legends for at bygge den ultimative fraktion og konkurrere om global dominans i MyFACTION, nu med online multiplayer! DEFINER DIN FREMTID I MyRISE Gå gennem gardinerne til din WWE-debut, og form din karriere som WWE Superstar med de beslutninger, du træffer undervejs gennem særskilte historier - The Lock og The Legacy. UNIVERSET ER DIT WWE Universe Mode er den ultimative sandkasse, der sætter dig til at styre WWE, fra Superstar-lister, fejder, mestre, ugentlige shows og meget mere!