WWE 2K23 Bad Bunny-pakken
Gå tilbage i ringen med det internationale ikon Bad Bunny med denne nye WWE 2K23 Bad Bunny-pakke* med en ny Bad Bunny spilbar figur baseret på hans Backlash '23 optræden i Puerto Rico og meget mere! Bad Bunny-pakken indeholder: - WWE 2K23-standardudgaven - Bad Bunny-bonuspakkeudgave: Inkluderer Bad Bunny Backlash '23 spilbar karakter, Bad Bunny EVO MyFACTION-kort, Puerto Rico-tema LWO-trøje, Bad Bunny-tema MyFACTION-holdtilpasninger, 15.000K VC-pakke + Bonus 17.500 VC - Bad Bunny-bonuspakke: Indeholder en spilbar Bad Bunny-figur og et Bad Bunny Ruby tier MyFACTION-kort *WWE 2K23 Bad Bunny-pakken er ikke tilgængelig i Belgien.