WWE 2K23 Bad News U-pakke til Xbox One
Bad News U-pakken gør WWE 2K23 endnu stærkere, når den femdobbelte Intercontinental-mester Wade Barrett vender tilbage til franchisen, og den tredobbelte WWE Divas-mester Eve Torres og NXT-superstjernerne Damon Kemp, Andre Chase og Nathan Frazer får alle deres debut. Hver af de spilbare superstjerner har deres eget medfølgende MyFACTION-kort. The Bad News U-pakken er allerede inkluderet i WWE 2K23-sæsonpasset.