WWE 2K23 Revel with Wyatt-pakke til Xbox One
"Glæd dig over den, du er" med den nye DLC- pakke, hvori Bray Wyatt vender tilbage! Revel with Wyatt-pakken inkluderer også franchise-debuter fra den mystiske Uncle Howdy som bonus-superstjerne, The Human Wrecking Machine Zeus, NXTs Joe Gacy, Blair Davenport og WWE-superstjernen Valhalla. Hver af de spilbare superstjerner har deres eget medfølgende MyFACTION-kort. The Revel with -Wyatt-pakken er allerede inkluderet i WWE 2K23-sæsonpasset.