WWE 2K23 Steiner Row Pack til Xbox One
Dette produkt vil ikke længere kunne købes fra 1/11/2024. BEMÆRK: Alle multiplayer-servere til WWE 2K23 lukkes pr. 6/1/2025. Derefter vil alle spilfunktioner, der kræver online servere, ikke længere fungere. Bliv klar til at smadre Frankensteiner med Steiner Row Pack i WWE 2K23. Med den længe ventede franchise-debut i WWE Hall of Famers og flere gange tag-team-mestre, kræver det ikke en raketforsker at se, at denne pakke er en must-have. Spillere kan også lave mic-drop som SmackDowns helt egen Hit Row, med Top Dolla, Ashante Adonis og B-Fabs som gruppens leder. Hver spilbare Superstar kommer også med deres eget MyFACTION-kort. Steiner Row Pack er allerede inkluderet i WWE 2K23 Season Pass.