Survivor - Castaway Island
I Survivor: Castaway Island vil du blive sat på den ultimative overlevelsesprøve, ligesom i tv-serien! Når du skal finde vej i det forræderiske landskab, er du nødt til at stole på dit overlevelsesinstinkt og strategi for at forblive i konkurrencen. Enhver beslutning, du træffer, bliver afgørende for din skæbne. Er du snedig, strategisk og skånselsløs nok til at udspille og overleve dine modstandere? Led efter ressourcer, og dan alliancer med andre for at overleve, men husk, det er svært at stole på andre i spillet Survivor. Vælg dine allierede med omhu, og pas på, at du ikke bliver faldet i ryggen. I holddyster eller individuelt skal du presse dig til det yderste for at undgå at blive stemt hjem fra øen. Et forkert træk, og eventyret slutter. Det gælder din overlevelse, og kun den stærkeste klarer det til slutningen. Har du, hvad der skal til, for at være den sidste tilbage og blive den eneste overlevende? Udfordringen er i gang! Slip din indre robinson fri, og kast dig ud i det ultimative eventyr! Vær en af de 12 frygtløse eventyrere, og test dine evner op imod den vilde natur, ligesom i den populære tv-serie Survivor. OVERLEV I DEN VILDE NATUR: Udforsk øen for at samle ressourcer og bygge din lejr fra bunden. Find talismaner for at undgå at blive stemt hjem af det nervepirrende Ø-råd. BLIV DEN ENESTE OVERLEVENDE: Tjen belønninger og immunitet ved at klare dig godt i dysterne, men pas på, at du ikke bliver udmattet og undgå at komme til skade, så du må give op. KLAR DIG BEDRE END DINE RIVALER: Dan alliancer med snedige strategier, læs dine konkurrenters personligheder, og brug alt, hvad du har lært, for at få en fordel i Ø-rådet. Vær klar til at gøre alt for at sikre din overlevelse – endda at forråde dine allierede. LIVET I PARADIS: Nyd det tropiske paradis med det fantastiske landskab under den varme sol. Men pas på, du ved aldrig, om der falder en vildfaren kokosnød ned! MULTIPLAYER-TILSTAND: Tror du, at du har, hvad der skal til, for at være bedre end dine venner? Spil i multiplayer-tilstand, og bevis det. Eller gå sammen med andre om at overvinde den vilde natur og se, hvem der klarer sig bedst.