Smalland: Survive the Wilds
Efter århundreder under jorden kommer småfolket endelig til syne fra deres huler for at generobre overlandet, nu når giganterne er væk. Tag med på deres udvandring som en vanguard i et episk eventyr i miniskala. Udforsk, søg efter genstande, og byg, mens du kæmper for at få fodfæste i en fjendtlig, ny verden. ET EVENTYR I NYT PERSPEKTIV Bestig træer på størrelse med skyskrabere, kravl gennem hulrumssprækker, udforsk tætte skove, farlige sumpe og forunderlige ruiner, og oplev en gigantisk åben verden fra et nyt perspektiv. BRUG NATUREN TIL DIN FORDEL Kæmp, tæm og rid på mange forskellige væsener. Hop over enorme afstande på græshopper, flyv over trætoppene på fugle, og pil gennem underskoven på edderkopper. Verden og dens beboere er dine at erobre. OVERLEV ALENE ELLER MED ANDRE Spil sammen online med op til 10 venner. Udforsk sammen, kæmp sammen, byg sammen, og overlev vildmarken som et hold. BYG FUNDAMENTET FOR EN NY VERDEN Find eller raffinér ressourcer, så du kan bygge din lejr med flere materialeniveauer fra træer til sten og metal. Find det bedste sted i verden at bygge, eller klatr op i træerne og lav bebyggelser højt oppe i luften. LAV NYT GEAR FOR AT FORBEDRE DINE CHANCER Saml kraftige rustninger, der giver dig modstandskraft og færdigheder, og bland dem for bedre at udtrykke din personlighed. Sæt vinger på din rustning for at svæve gennem verden, eller sving fra træ til træ med gribekrogen. ET DYNAMISK ØKOSYSTEM Trods elementerne med skiftende vejrforhold gennem livsfarlige storme og skiftende sæsoner, der hver især kræver forskellige overlevelsesteknikker for at undgå en tidlig død.