Void Crew
I rummet kan ingen høre dig skrige ... undtagen dine venner! I fremtiden samler en overlevelsesdoktrin menneskeheden mod en mystisk angriber – The Hollow. Som en af de udvalgte er det op til dig som en del af en besætning på op til 6 enspænder at vove jer ud i det tomme intet og genoprette ro og orden i galaksen! Drag ud med et af de mest avancerede rumskibe nogensinde, og rejse dybt ud i rummet på spændende missioner, som du og din besætning helt sikkert ikke er forberedt på! Asteroidestorme, soludbrud og dine venners fejl er ikke blandt dine største bekymringer, når fjendtlige rumvæsner og desperate mennesker presser din besætning til det yderste. Styr skibet, bemand kanonerne, udfør nødreparationer, genoplad energicellerne, brug rumstationers våben, fremstil ammunition, og forlad skibet for at tage på missioner – om det så er at reparere skroget eller finde vragdele. Teamwork er altafgørende: Vælg en rolle, og prioritér dine vigtigste opgaver med din besætning ... eller forsøg at gøre det hele på én gang, selvom du helt sikkert kommer til at mangle pålidelige hænder! Tving dig gennem tykt panser med råstyrke, gennembor energiskjolde, skyd missiler, eller brug snigskytter til at ramme svage punkter. Uanset hvad skal du sørge for, at fjendens skibe kommer ud af kontrol og styrter i døden _ helst inden du selv ryger i luften! Vinderen tager byttet, og du må finde værdifulde vragdele at opgradere, så du kan stå ansigt til ansigt med de mest alvorlige omstændigheder med det allerbedste udstyr ... og husk endelig at være med på moden og tilpasse din figurs rumdragt, så du kan flyve med stil og rejse ud, hvor du sikkert ikke hører til! - Gå sammen i en besætning på 6 medlemmer i co-op: Saml dine venner – op til 6 spillere – og gør jer klar på et vildt rumeventyr! - Dit skib, din måde at spille på: Med et fleksibelt rollesystem for spillerne og skibssystemer, der kan installeres på farten, kan du skifte mellem strategier hurtigere, end en asteroide kan skifte kurs. - Tilpas, og opgradér: Giv dine figurer seje nye udseender med masser af opgraderinger, eller føj legetøj til dit skib! I bliver den mægtigste og mest stilfulde besætning i galaksen!