Void Crew - Calamity Supporter's Pack
Du overlevede med nød og næppe sammen med besætningen. Du stirrede ind i Void. Og nu rejser farerne sig med Maksimale Katastrofer. Calamity Supporter’s Pack er til Ectypes, der vil se farligt stilfulde ud, mens de støtter den fortsatte udvikling af Void Crew og co-op-kaosset. Klæd dig på med eksklusive kosmetiske belønninger, smedet et sted mellem eksperimentel videnskab, dårlig dømmekraft og totalt kosmisk kollaps. INDEHOLDER: EKSKLUSIV JETPACK - Calamity Angel Jetpack - Calamity Angel 'Wings' EKSKLUSIVE HJELME - Singularity Mind - Void Mentality - Void Drifter RUSTNING OG UDSTYR - Calamity Engine Chestpiece - Calamity Shoulderguards RUSTNINGSMØNSTRE - Grain - Rusted FARVESKEMAER - Anodized - Copperclad - Golden Void - METEM Morality ANSIGTSPROJEKTIONER - Bomba - Collapse - Hot Fire Uanset om du reparerer skrogbrud under kraftig beskydning, driver hjælpeløst gennem rummet eller ved et uheld overbelaster noget ekstremt dyrt, kan du lige så godt se fantastisk ud imens. Vigtig bemærkning: Når du køber denne DLC, viser du først og fremmest din støtte til spillet og til os, udviklerne bag det. Det kosmetiske indhold er egentlig bare vores måde at sige tak for, at du spiller og støtter! MÅ METEM BESKYTTE DIG!