Void Crew - Founder's Pack
Nyder du Void Crew, og vil du se godt ud i det bedste udstyr, mens du understøtter METEM? Grib chancen for at få fat i nogle eksklusive kosmetiske genstande, og støt dine lokale udviklere endnu mere med Founder’s Pack, inklusive: - METEM Salute-projicering, hvor Ectypes kan vise deres loyalitet. - Golden Armour-farvetema til dem med et hjerte af guld. - METEM Star-pansermønster, hvis du vil bære stjernerne, der kan lede din besætning. - Unique B.R.A.I.N.-hjelm for at vise din besætning, hvem der virkelig er hjernen. - Scarab Jetpack til dem, der ønsker en stilfuld udforskning af skibsvrag og rumstationer. - Golden Jetpack Trail for en glitrende EVA-oplevelse. - Vores evige taknemlighed! <3 Vigtigt: Med denne DLC viser du først og fremmest din støtte til spillet og udviklerne. Ovenstående indhold er vores måde at vise vores taknemlighed for din støtte på! METEM bevare dig!