Truck Driver: The American Dream
År efter din fars død, en berømt og respekteret lastbilchauffør, beslutter du dig for at få dit liv tilbage på sporet ved at træde i din fars fodspor. Denne nye vej kommer dog ikke uden problemer, da vejen til at blive en succesfuld lastbilchauffør kan være hård og ensom. Så spænd sikkerhedsselen og vær klar på alt, mens du jagter den amerikanske drøm i dette helt nye eventyr!