Hairdresser Simulator
Saml saksen op, og start din rejse ind i frisørverdenen! Tjen penge, så din salon kan vokse, og ansæt medarbejdere. Forbedr dine færdigheder, og bliv en mesterfrisør!" Udlev din kreativitet med de grundlæggende elementer i frisørfaget – se, hvor meget en simpel klipning kan ændre en person! UDFORSK OG UDVID DINE FÆRDIGHEDER "Med Hairdresser Simulator får du forskellige mekanikker og funktioner, der vil hjælpe dig i din karriere. Forbered din salon, tag dine saks og gør dig klar til at klippe!" Design din egen figur - prøv at genskabe dig selv eller din yndlingsberømthed. 9 saloner at gøre til dine egne - køb dem, forbedr dem med dit unikke præg og indkassér pengene. Renover din salon, mal væggene og dekorer, som du ønsker det; Behandle dine kunder ordentligt med 10 forskellige frisørhandlinger: vask, shampoo, tørring, børstning, klipning, farvning og mere. Og det er bare det, du kan gøre, før du begynder at style. Tag kontrol over dine kunders hår med 11 frisørværktøjer såsom: saks, barbermaskine, børste, hårretter, krøllejern, føntørrer og mere! Styr din salon - fra økonomi til det beskidte gulv. Nogen skal sørge for en rimelig fortjeneste... Og sørg for, at din arbejdsplads er ren og indbydende - og den person er dig. BLIV EN FRISØR "Eksperimenter med farver og lag. Glem ikke håroverfladepasning – vask håret, brug de bedste produkter til shampoo, tør det og gennemgå hele hårostylingsprocessen trin for trin. Balayage, permanent eller highlights – valget af kreation er op til dig! Forbedr dine stylingfærdigheder og opfyld dine kunders forventninger." SKAB EN KARAKTER Glat, krøllet, eller måske vil du gerne have pandehår for at fuldende et smart look? I Hairdresser har du mulighed for at eksperimentere med dine kunder - uden brug af sakse! Ændr dine kunders udseende, eller prøv at genskabe dig selv i spillet! Måske er det tid til at prøve en ny frisure? Sandkassetilstanden giver dig uendelige muligheder! BYG DIN FRISØRVIRKSOMHED Sigter mod toppen! Udvid dit imperium og bliv en frisørmogul. Køb og renover din salon, ansæt nye medarbejdere og lær et par tricks for at tilfredsstille dine kunder. Hold dig opdateret med aktuelle trends og køb nye produkter til den mest kræsne kunde - jo højere din vurdering, jo mere tjener du. Hvile ikke på laurbærrene og bliv en del af hårets berømmelse.