Supermarket Owner Simulator: Business
Supermarket Owner Simulator: Business – Byg dit detailimperium! Træd ind i den hurtige detailverden med Supermarket Owner Simulator: Business, den ultimative supermarkeds-simulationsoplevelse! Start med en lille købmandsbutik og gør den til en blomstrende detailkæde ved at træffe strategiske beslutninger, optimere driften og holde kunderne tilfredse. Hver eneste detalje er i dine hænder – fra butikslayout og lagerstyring til prisstrategier og markedsføringskampagner. Nøglefunktioner: ● Byg & Tilpas – Design dit drømmesupermarked, vælg den perfekte opstilling, og fyld hylderne med populære produkter for at maksimere salget. ● Smart Ledelse – Overvåg lagerbeholdning, følg salgsudviklingen, og sørg for altid fyldte hylder. ● Forretningsstrategi – Sæt konkurrencedygtige priser, forhandl med leverandører, og invester i markedsføring for at overgå dine konkurrenter. ● Udfordringer & Belønninger – Gennemfør spændende forretningsudfordringer, opnå mål, og lås nye funktioner op. ● Udvidelse & Vækst – Gør din butik til en kæde, lås nye lokationer, produkter og muligheder op. Supermarket Owner Simulator: Business er en spændende og udfordrende simulation, der tester dine iværksætterevner. Kan du skabe et supermarkedsimperium og dominere detailbranchen? Din rejse til succes starter nu!