Hotel Renovator
Slip din kreativitet løs, og design dit drømmehotel! Start en renovationsrejse, og gør et slidt hotel til en succesfuld destination. Administrer nye bekvemmeligheder, design omfattende og personlige værelser med mere end 2000 indretningsdesign, og skab et exceptionelt sted, der overskygger guldalderen. Spil som du vil, del dine bedste kreationer med fællesskabet, og bliv inspireret af andre renovatører. OPLEV Riv det ned Du arver et gammel, forsømt og faldefærdigt hotel. Andre har opgivet håbet, men du fornemmer det ekstraordinære potentiale, der udspringer fra dette sted. Før du afslører dette hotels skønhed, skal du først ødelægge alt det grimme. Snup dit værktøj, og riv det gamle tapet ned, flå gulvpanelerne op, og slå væggen ned for at fjerne det gamle og skifte det ud med nyt. Design på livet løs Udtryk dig selv, og tilpas det hele! Moderne, retro, hyggelig eller endda funky, nyd uendelige muligheder! Du kan vælge fra mere end 2000 indretningsdesign, belysning, gardiner, tæpper, malerier, materialer og farver for at udsmykke hotellet på din måde. Invester og administrer Jo højere standard du holder dig, desto flere penge tjener du. Invester i bekvemmeligheder og seværdigheder i dit hotel for at skille dig ud. Køb en gammel swimmingpool eller restaurant for at tiltrække flere gæster! Imødekom deres behov, hold værelserne ryddelige, og løs hurtigt problemerne. Hvis du gør et godt indtryk på gæsterne, får du 5-stjernede anmeldelser! Et sted med en historie Opdag den hemmelige historie om dit familiehotel, når du imødekommer de farverige VIP-gæsters behov i historietilstand. Hvis du gerne vil sætte dine indretningsevner på prøve med kræsne kunder og udfordringer, er dette stedet for dig. Det er op til dig at skabe dig et navn i hotelbranchen. Del din kreativitet Hotel Renovator lader dig tage din kreativitet endnu længere med mod-support. Så gør dig klar til at skabe og dele unikke møblers design og få inspiration fra et fællesskab af ligesindede renovatører!