Oplev enorm fart of uovertruffen kreativitet med Train Sim World 4! Opdag den rå følelse af at køre en række ikoniske ruter og toge. Lær at køre en række lokomotiver i Training Center, før du kører på Englands skinner. Opbyg selvtillid, før du mestrer hver maskine. Mærk spændingen ved britisk intercity-kørsel! Eksprestog venter på den ikoniske East Coast Main Line. Accelerer mellem Peterborough og Doncaster i LNER Azuma og den berømte Flying Scotsman. STREJF FRIT! Vælg et tog og kør, hvor du vil - Du har kontrol over at drive ruterne, som du vil. Tag et foto og skab minder med PHOTO MODE og GALLERY. Bliv kreativ med den opgraderede SCENARIO PLANNER og LIVERY DESIGNER. Del din indsats med andre spillere med CREATORS CLUB.