The Jackbox Party Quintpack 2.0
Vink farvel til kedelige fester og intetsigende sammenkomster: Jackbox Party Quintpack 2.0 er en samling af 25 populære Jackbox-spil fra Party Packs 6-10, som med garanti vil sætte gang i enhver sammenkomst til én lav pris. Hav det skræmmende sjovt med Trivia Murder Party 2, få dine venner til at grine med et spil Quiplash 3 eller test dine tegnefærdigheder med Drawful: Animate. Og her er det bedste ved det hele: Din telefon er din controller, så der kræves ikke noget særligt udstyr!